Din praksis set med kundens øjne v. Soii & JO

Udbytte

På turen ser vi dyrlægepraksis med klientens øjne og hører hvad de egentlig ønsker – lige fra søgning på nettet over besøg i praksis med modtagelse, konsultation og den efterfølgende nødvendige opfølgning.

På turen gør vi følgende stop undervejs

  • Klienterne er på nettet – hvor er din praksis?
  • Vær online – Sådan skaber du en online tilstedeværelse, både på Google, Facebook og lignende.
  • Telefonbetjening – sådan skaber du en høj konverteringsrate
  • Modtagelse i skranken – sådan skaber du et high-performance-team
  • I konsultationen – veterinærsygeplejerskens fremtidige rolle
  • Nye ydelser i praksis – med veterinærsygeplejersken i centrum
  • Vi aftaler om I ønsker en kort introduktion og sightseeing på de nævnte stop undervejs – eller om I ønsker enkelte eller flere tilbundsgående pædagogiske oplæg, der efterfølgende kan benyttes direkte i praksis.

Kunder

  • Viborg Amts Dyrlægeforening
  • Vejle Amts Dyrlægeforening