Din praksis set med kundens øjne v. Soii & JO
Udbytte
På turen ser vi dyrlægepraksis med klientens øjne og hører hvad de egentlig ønsker – lige fra søgning på nettet over besøg i praksis med modtagelse, konsultation og den efterfølgende nødvendige opfølgning.
På turen gør vi følgende stop undervejs
- Klienterne er på nettet – hvor er din praksis?
- Vær online – Sådan skaber du en online tilstedeværelse, både på Google, Facebook og lignende.
- Telefonbetjening – sådan skaber du en høj konverteringsrate
- Modtagelse i skranken – sådan skaber du et high-performance-team
- I konsultationen – veterinærsygeplejerskens fremtidige rolle
- Nye ydelser i praksis – med veterinærsygeplejersken i centrum
- Vi aftaler om I ønsker en kort introduktion og sightseeing på de nævnte stop undervejs – eller om I ønsker enkelte eller flere tilbundsgående pædagogiske oplæg, der efterfølgende kan benyttes direkte i praksis.
Kunder
- Viborg Amts Dyrlægeforening
- Vejle Amts Dyrlægeforening