strategidag

Kunde

Dyrehospitalet Gråsten – og Sønderborg

Opgaven

  • at tilrettelægge en længerevarende Strategiproces i samarbejde med ledelsen med det formål:
  • at foretage en indledende analyse af interne – og eksterne afsæt for virksomheden
  • at fastlægge strategiske målsætninger ud fra ovennævnte dokumenterede grundlag
  • at benytte ISO 9001 som rammesættende for processen

Resultater

  • Personale-intro-dag til ISO-dyrlægen afholdt med det resultat, at den enkelte medarbejder kan se mening med de kommende forandringer og opleve indflydelse på eget ansvarsområde
  • Strategiske ambitioner er omsat til målbare kvalitetsmål – kortsigtede og langsigtede med tilhørende plan for eksekvering
  • Kundetilfredshedsundersøgelser er udarbejdet og omsat til målbare indsatsområder og delmål
  • ISO-dyrlægen er nu en del af Dyrehospitalets hverdag med to stærke teams, der tager hånd om den fortsatte forbedring i Sønderborg og Gråsten.
  • Den enkelte medarbejder har en kompetenceplan og er bevidst om eget bidrag til strategiplanen
  • Dyrehospitalet har en strategi for tiltrækning – og fastholdelse af de bedste medarbejdere
Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn