Kunde
Dyrehospitalet Gråsten – og Sønderborg
Opgaven
- at tilrettelægge en længerevarende Strategiproces i samarbejde med ledelsen med det formål:
- at foretage en indledende analyse af interne – og eksterne afsæt for virksomheden
- at fastlægge strategiske målsætninger ud fra ovennævnte dokumenterede grundlag
- at benytte ISO 9001 som rammesættende for processen
Resultater
- Personale-intro-dag til ISO-dyrlægen afholdt med det resultat, at den enkelte medarbejder kan se mening med de kommende forandringer og opleve indflydelse på eget ansvarsområde
- Strategiske ambitioner er omsat til målbare kvalitetsmål – kortsigtede og langsigtede med tilhørende plan for eksekvering
- Kundetilfredshedsundersøgelser er udarbejdet og omsat til målbare indsatsområder og delmål
- ISO-dyrlægen er nu en del af Dyrehospitalets hverdag med to stærke teams, der tager hånd om den fortsatte forbedring i Sønderborg og Gråsten.
- Den enkelte medarbejder har en kompetenceplan og er bevidst om eget bidrag til strategiplanen
- Dyrehospitalet har en strategi for tiltrækning – og fastholdelse af de bedste medarbejdere