2013-03-19 19.51.11

Kunde

Odsherreds Dyrehospital

Opgave

  • at kommunikere vision for fremtiden til afdelinger og medarbejdere
  • at folde de ledelsesbestemte værdier ud i samarbejde med team af medarbejdere, så alle er bevidste om, hvad der ligger bag ordene – således at værdier kan udleves hver dag og benyttes som referenceramme for daglige indsats
  • at kickstarte strategiarbejde med nye indsigter omkring teamarbejdet og mulige samarbejdskonstellationer
  • at opnå en øget tilknytning af kolleger til hinanden og at få et fælles sprog, der sætter fokus på processen frem for personen
  • at opnå en optimal ansvarsfordeling i forhold til opfyldelse af virksomhedens strategiske ambitioner med udgangspunkt i den enkelte medarbejders motivation, kompetencer og faglighed.

Resultater

  • en fælles øget indsigt i teamets styrker, udfordringer, trusler og muligheder
  • en fælles definition af de fire værdier: Arbejdsglæde, Respekt for mennesker og dyr, Kunden i fokus og Kvalitet i ydelsen
  • en fælles opfattelse af fremtidige indsatsområder – en konkret ”to-do-liste”.
Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

"Tak for i går. Det blev en meget positiv dag. Jeg synes generelt, at alle var på og meget engagerede, og jeg var helt høj, da jeg kom hjem. Det gik op for mig, at jeg faktisk arbejder sammen med rigtig mange super dejlige og engagerede mennesker."

- Vibeke Lassen, medejer