Kunde
Odsherreds Dyrehospital
Opgave
- at kommunikere vision for fremtiden til afdelinger og medarbejdere
- at folde de ledelsesbestemte værdier ud i samarbejde med team af medarbejdere, så alle er bevidste om, hvad der ligger bag ordene – således at værdier kan udleves hver dag og benyttes som referenceramme for daglige indsats
- at kickstarte strategiarbejde med nye indsigter omkring teamarbejdet og mulige samarbejdskonstellationer
- at opnå en øget tilknytning af kolleger til hinanden og at få et fælles sprog, der sætter fokus på processen frem for personen
- at opnå en optimal ansvarsfordeling i forhold til opfyldelse af virksomhedens strategiske ambitioner med udgangspunkt i den enkelte medarbejders motivation, kompetencer og faglighed.
Resultater
- en fælles øget indsigt i teamets styrker, udfordringer, trusler og muligheder
- en fælles definition af de fire værdier: Arbejdsglæde, Respekt for mennesker og dyr, Kunden i fokus og Kvalitet i ydelsen
- en fælles opfattelse af fremtidige indsatsområder – en konkret ”to-do-liste”.